torstai 11. huhtikuuta 2024

Kirjoittamiskuulumisia

 

Onpa hämmentävää huomata, että siitä on vierähtänyt näin pitkä aika kun olen viimeksi tänne kirjoittanut!

Syynä kuitenkin se, että kirjoittanut paljon. Opiskellut kirjoittamista ja työstänyt novellikokoelmaa tiiviisti. Ehkä joku päivä tuloksiakin näkyy. 

Tällä hetkellä minulla on aika tarkka aikataulu, miten ja koska kirjoitan. Kirjoituspaikkoina olen hyödyntänyt kirjastoja, kahviloita ja museoita kotitoimiston lisäksi. 

Olen saanut myös paljon palautetta teksteistäni. Palatteen saamisessa täytyy pitää pää kasassa, sen verran ristiriitaista se saattaa toisinaan olla. Tuntuu myös siltä, että oman genren tarkka määrittäminen olisi monille koelukijoille kovin tärkeää. Minulle se ei ole koskaan ollut tärkeää, ei lukijana eikä kirjoittajana, joten se hieman ihmetyttää. Mutta opin kokoajan lisää, niin itsestäni kirjoittajana kuin muiden tekstien lukijana. Sillä jatkuvasti luen ja kommentoin myös muiden tekstejä. Niistä oppiii valtavasti!

Toivottavasti tämä vuosi jatkuu samansuuntaisesti kirjoittamisen suhteen. Täytyy myöntää, että nyt on draivi päällä!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti